Zakelijk Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Heel veilig en eenvoudig kun je betalen met iDeal, Overboeking, PayPal, CreditCard, ApplePay en via Klarna. iDeal is beschikbaar voor ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, KNAB, Rabobank, SNS Bank en SNS Regio Bank.

Met overboeking staat er IBAN en BIC bij betaalmogelijkheid, zodat je het geld kunt storten. Vergeet bij overschrijven nooit het bestelnummer erbij te vermelden voor een snelle verwerking.

Klarna – Achteraf Betalen

Voor Belgische klanten zijn betaalmethodes: PayPal, CreditCard, Sofort Banking & BanContact

Achteraf betalen
In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden wij de volgende betaalmethode(s) aan: “Achteraf Betalen”. De betalingstermijn is 14 dagen vanaf de datum van verzending van de goederen. Je kunt bij Secrets by Nature achteraf betalen vanaf een bedrag van € 10 en tot een bedrag van € 2500. Voor de betaalmethode achteraf betalen, brengen wij geen kosten in rekening.

‘Achteraf Betalen’ is uitsluitend beschikbaar voor consumenten in:
Nederland

Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt je hier. Jouw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Onder de €50 wordt er €2,50 toeslag gerekend voor Klarna. Er boven is gratis.

Zakelijk Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden alleen nog naar Nederland en België. Het overzicht hieronder geeft aan welke kosten wij in rekening brengen voor het verzenden.
De verzendkosten zijn excl. BTW!

Nederland:
Standaard – €7,50
Vanaf €125 – GRATIS

België
:
Standaard – €9,95
Vanaf €250 – GRATIS

Zendingen naar België zijn standaard verzekerd tegen verlies & beschadiging tot een waarde van €500!

Verzending naar andere landen
Woon je in een ander land hier bovenstaand en je wilt toch bestellen bij Secrets by Nature? Stuur dan even een e-mail: info (@) secretsbynature.nl, zodat wij iets voor je kunnen betekenen.

Hoe wordt er verzonden?
Wij versturen met brievenbuspakket en gewoon pakket. De verzendkosten blijven hetzelfde, omdat wij met brievenbus het brievenbuspakket (met T&T code) gebruiken voor de verzending.

Wanneer wordt er verzonden?
Zodra jouw betaling binnen is zullen wij aan de gang gaan. Zakelijk is de verwerkingstijd 1 – 3 werkdagen of anders als dit medegedeeld wordt. Is niet alles op voorraad wat je besteld hebt? Dan communiceren we dit direct.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Je kunt de producten ook bij ons afhalen, maar dan alleen op afspraak. Bij de bestelling geef je aan dat je wilt afhalen op afspraak, je kunt direct online betalen en daarna kun je een e-mail van ons verwachten waarin wij vragen wanneer je het op wilt komen halen. Het is niet mogelijk zomaar even langs te komen daarom dat het op afspraak moet.

Voorraad
Vooral kleine woonaccessoires, lifestyle en stationery producten hebben wij op voorraad. Het kan voorkomen dat je 2 pakketten zult krijgen, dit omdat je grote woonaccessoires en andere producten hebt besteld. Grote woonaccessoires zullen direct via de leverancier naar jou verzonden worden.
Het kan voorkomen dat je toch iets besteld en bij ons niet op voorraad is, maar wel bij de leverancier. Dan proberen wij je bestelling binnen 72 uur te verzenden. Lukt dit niet? Dan zullen we contact met je opnemen. Komt een product bij een leverancier pas na 2-3 maanden weer op voorraad? Dan annuleren wij direct dat product en storten het geld direct terug, omdat dit dan veel te lang duurt.

Annuleren & Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt zelf jouw bestelling annuleren of het door ons laten doen door een e-mail te sturen binnen 12 uur na bestelling. Ook kunnen wij de bestelling annuleren als wij zien dat er met de verzendkosten en betalingswijze iets niet goed is gegaan. Wij zullen je hier ook direct over e-mailen.

Mag ik mijn bestelling retourneren?
Nee, tenzij je binnen 72 uur (3 dagen) eventuele problemen na levering meldt, bijvoorbeeld als er een product stuk is aangekomen. Zodra dit na 72 uur gemeld wordt kunnen we daarna alleen nog een bepaalde coulance aanbieden.

Het product kan alleen geretourneerd worden indien het in zo oorspronkelijk mogelijke staat, ongeschonden en indien mogelijk in originele verpakking retour gestuurd wordt. Het product dient dus nog verkoopbaar te zijn en de verzegeling mag niet verbroken zijn. En wij doen dit uit hygiënisch oogpunt.

Twijfel je of je een product wilt kopen of niet? Neem dan even contact met ons op.